Enorm respons: – Har klart å engasjere de unge

Enorm respons: – Har klart å engasjere de unge

For å skape resultater og vekst, må vi snakkes regelmessig. Sånn oppstår de virkelig gode relasjonene!

Oppgaven
Å markedsføre en spørreundersøkelse For Grimstad Eiendomsutvikling som omhandlet utbyggingen området Torskeholmen i Grimstad. Grimstad Eiendomsutvikling eies av Grimstad kommune.

Bakgrunnen for henvendelsen var et ønske fra kunden om å nå ut til flere personer i aldersgruppen 15-25. I denne målgruppen er det få personer som deltar aktivt på kommunemøter, og derfor var det en utfordring at denne målgruppen ikke fikk muligheten til å si sin mening.

Vårt mål ble derfor å nå ut til så mange som mulig i denne aldersgruppen. Kampanjen varte i 10 dager.

Overveldende resultat – fornøyd kunde

Resultatet var 1.700 svar fra ungdommer/unge voksne. Styreformann i Grimstad Eiendomsutvikling, Lars Ingeberg, gikk ut i avisen Grimstad Adressetidene og fortalte stolt om de gode resultatene. Under tittelen ”Enorm respons – Har klart å engasjere de unge” fortalte han stolt om prosjektet, og kommenterte at ”Dette var store tall på landsbasis”.

Del stories innlegget

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Få hjelp av oss i dag

Vi hjelper deg med:

  • Å forstå markedsføring på sosiale medier
  • utnytte mest mulig av det internett har å tilby.

Kontaktperson

Joachim Lønmo

Daglig leder
[email protected]  /  98838498