Ølbrygging

Ølbrygging

To create results and growth, we need to talk regularly. This is how the really good relationships arise!

The task
After looking at the marketing of Ølbrygging, we had some suggestions for specific improvement points that we wanted to talk to them about. We agreed on a meeting, where we presented a battle plan on how we thought Ølbrygging should work on the digital front.

The result

They think this was valuable, and as a pilot project they started parts of the plan we presented. The result was a marked increase in sales at the online store.

As a result of this good result, we became a regular sparring partner, and have since carried out all campaigns on social media. The campaigns deliver well above average, and in 2021 Evomark has contributed through social media marketing to a turnover of over 5 million kroner in the online store.

We are incredibly proud of the collaboration we have had with Ølbrygging AS

Kjell Einar Karlsen
Kjell Einar Karlsen
Read More
Vi har gjennom samarbeidet med Evomark på SOME endret måten vi jobber på og sammen oppnådd svært gode resultater. De har fungert som en sparringpartner, tilrettelegger og utfører på markedsføring, og de har i tillegg vært kreative og funnet andre vinklinger enn vi benyttet før samarbeidet startet. Vi vil generelt anbefale alle som ikke har en satt digital strategi om å benytte seg av eksterne ressurser som tilfører nye vinklinger. Evomark er et godt eksempel på en sånn type samarbeidspartner. Kjell E Karlsen/Ølbrygging AS

Få hjelp av oss i dag

Vi hjelper deg med:

  • Å forstå markedsføring på sosiale medier
  • utnytte mest mulig av det internett har å tilby.

Kontaktperson

Joachim Lønmo

Daglig leder
Joachim@evomark.no  /  98838498